Deze keer was de pizza vrijwel koud. En niet zo lekker als ik gewend was.
Maar dat kan een keer gebeuren. Ik vind alles altijd erg lekker.
Altijd top grote van porties, nooit te vet voelt vers
Prima !!
Snel en goed
Weer heerlijk gegeten!!
Echte soldaten lekker tot laat open ook kwaliteit is altijd hetzelfde!
Altijd goed: lekker, snel, goed warm
Netjes op tijd bezorgd. Het eten was zeker goed en lekker. Het was zeker genoeg voor 1 persoon soms zelfs wel heel veel
Bezorger was niet aardig.
Bracht bestelling met capuchon nog op zei niks duwde het in mn handen.
Eten was wel lekker, maar zou niet gouw weer hier bestelling dankzij de bezorger...
Lekker weer hoor
Snelle en nette levering. De pizza was weer heel erg lekker, precies zoals we verwachtten.
Top!
Eten was weer top!
We hebben allemaal heerlijk en ook echt voldoende gegeten!
Fijn weekend verder!
heerlijk eten, snelle bezorging
Prima shoarmatje . Beetje klein en de sambalsaus ontbrak helaas . Ik had knoflook . Verder was de smaak goed .
Prima service. Lekker eten. Kwaliteit heel goed. Ga zo door jongens!!
Bestelling was 1 uur en 10 minuten te laat.
We halen zelf regelmatig pizza tono op bij jullie (met korting) en we zijn heel erg tevreden met de service.
Vlot bezorgd.
Het was weer lekker
Heerlijke pizza goed belegd
Eten was warm toen we m kregen, en ook op tijd.
Kwaliteit van het eten was ook goed. Top
Lekker en snel
Snel geleverd
Was nog warm en heel goed van smaak
Lekkere pizza's en snel bezorgd.
Top goeie service was heel snel bezorgt. En een goed gevuld bak kapsalon. Wij genieten er altijd van. Dank je wel